onsdag 6 maj 2015

Musikvideo 3 - klar

 Hur gjorde jag fortsättningen på arbetet?
Efter jag gjort storyboarden började jag och välja ut bilder och redigera dem, jag jobbade i iMovie där jag började med en framsidsbild där det står moonlight shadow, sedan lade jag in andra bilder jag tyckte passade hyfsat till, däremot kunde jag inte lägga in videos på grund av att de inte var i samma storlek som bilderna vilket jag inte tyckte passade in så jag använde bara mig av bilder. Sedan satte jag in effekter mellan bilderna för att få en snyggare ändring av bilder. Sedan la jag in låten, gjorde lite småfixar och sedan var jag klar.

Är jag nöjd?
Jag är hyfsat nöja med arbetet, däremot kunde sången varit bättre efter som jag inte övade så mycket låter det falskt på vissa ställen men annars är jag nöjd med mitt arbete.

Vad kunde jag gjort bättre?
1. Jag kunde lagt mer energi på att fixa in videorna med vattnet osv.
2. Jag kunde öva mer på sången så jag skulle sätta tonerna men nu blev det falskt på några ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar